RSS

wzór konspektu lekcji

Melancholy...


Temat: Konspekty z j. angielskiego - pomocy!!
mamo do kwadratu, nauczyciel tez czlowiek
Ja tam tego za oszustwo nie uwazam, w koncu konspekty i tak sa niemalze na jedno kopyto pisane, sa nawet wzory konspektow, ktorych uzywa sie w zaleznosci od tematu lekcji (np. lekcje powtorzeniowe)...To nie rozprawka, ze jakis temat musi byc od serca przez prowadzacego opisany. Zreszta trudno wprowadzac jakies innowacje , tym bardziej teraz kiedy w wiekszosci szkol wymagany jest konspekt w formie tabelki.

Jesli robisz awans zawodowy, to radzilabym wszystkie konspekty napisac samodzielnie. Ale jesli chodzi o praktyki? No coz, ja mialam do napisania ponad 200 konspektow, tylko ok 150 napisalam samodzielnie. Nie dalam rady czasowo po prostu. Na poczatku mialam wyrzuty sumienia, ale jak dyrektorka nie raczyla nawet na nie rzucic okiem, to sie ich pozbylam (wyrzutow sumienia of course )

Zajrzyj na strone www.wszpwn.pl
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=31753



Temat: konspekt z przyrody "uogólnienie mapy"
Mam ogromną prośbe do wszystkich którzy moga mi pomóc...otóż potrzebny mi konspekt z przyrody dla klasy 4 podstawowej na temat "UOGÓLNIENIE MAPY" problem polga na tym ze nie moge nic nigdzie znależć, nie mam rowniez pomyslu w jaki sposób przeprowadzic ta lekcje. Czy ktos ma moze gotowy konspekt z tego tematu? A moze ktos mi podpowie gdzie moge znalezc gotowy konspekt badz wzor????? Moze jakies strony z pomocami dydaktycznymi..cokolwiek co moze mi sie przydac!

Z gory dziekuje za pomoc!!!
Źródło: 45minut.pl/forum/viewtopic.php?t=1496


Temat: Od pani dr Langer [ważne !]
Schemat konspektu zajęć edukacyjnych (wzór)
1. Nazwisko i imię nauczyciela:
2. Przedmiot:
3. Konspekt zajęć edukacyjnych w klasie.......(szkoła...):
4. Temat zajęć:
5. Cele zajęć
Cel główny:
Cele operacyjne:
I. Na poziomie wiadomości uczeń powinien:
A. zapamiętać
B. rozumieć
II. Na poziomie umiejętności uczeń powinien umieć:
A. w sytuacjach typowych:
B. w sytuacjach problemowych:
6. Formy pracy:
7. Pomoce dydaktyczne:
8. Plan lekcji (kolejne części zajęć i przewidywany budżet czasu):

Ogniwa lekcji Tok zajęć w zarysie Czas Metody Pomoce dydaktyczne
Część organizacyjna
Część
zasadnicza
Podsumowanie lekcji

9. Przebieg lekcji:
10. Temat pracy domowej:

Notatka pohospitacyjna lekcji bibliotecznej (wzór)

1. Imię i nazwisko sporządzającego notatkę
2. Imię i nazwisko osoby hospitowanej
3. Przedmiot
4. Temat lekcji
5. Klasa
6. Szkoła
7. Analiza przebiegu lekcji:
a) Sformułowanie i sposób podania celów lekcji. Stopień ich realizacji w toku lekcji.
b) Dobór i wartość dydaktyczno-wychowawcza zastosowanych metod
c) Dobór i zastosowanie środków dydaktycznych
d) Konstrukcja lekcji, jej zasadność i układ poszczególnych części oraz zaplanowanie i faktyczne wykorzystanie czasu lekcji
e) Poprawność merytoryczna podawanego na lekcji materiału nauczania
f) Wiązanie teorii z praktyką. Kształtowanie umiejętności i nawyków stosowania poznanej na lekcji wiedzy
g) Ogólna atmosfera lekcji. Świadoma dyscyplina uczniów oraz ich aktywność, samodzielność i inicjatywa
h) Postawa nauczyciela i jego kierownicza rola na lekcji
i) Ogólne wrażenie oraz ocena lekcji



cześć więcej informacji od pani dr Langer na temat poniedziałku w piątek 23.02 około 20h. pozdrowienia Anna Gaj


Źródło: bibliomaniak.fora.pl/a/a,100.html


Temat: Konspekty
halo halo moze mi ktos wyslac wzor konspektu to zrobie lekcje na piatek flaczki@vp.pl
bardzo prosze PoSsdro!!
Źródło: 9ka.fora.pl/a/a,58.html


Temat: Konkurs na scenariusze lekcji o nowych mediach
Fundacja Nowe Media zaprasza wszystkich nauczycieli do udziału w konkursie na najlepsze scenariusze lekcji o nowych mediach.

Znasz się na technologiach, z których korzystają Twoi uczniowie?

Potrafisz przemówić do nich językiem ich zainteresowań i przyszłości?

Dostrzegasz jak media zmieniają świat i chcesz, by zrozumieli to uczniowie?

Nasz konkurs skierowany jest do nauczycieli wszystkich przedmiotów szkół gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych, którzy są zainteresowani problematyką nowych mediów w edukacji.

Podstawowym zadaniem jest stworzenie innowacyjnych i ciekawych scenariuszy lekcji dotyczących nowych mediów. Mile widziane jest uwzględnienie możliwości multimediów w przygotowywanym konspekcie lekcji. Scenariusz powinien zawierać wzory gotowych materiałów pomocniczych, pozwalających na przeprowadzenie lekcji w innej szkole.

Zgłoszenia lub pytania prosimy przesyłać na adres kontakt@nowemedia.info z tematem "Konkurs na scenariusz".

Po wyłonieniu zwycięzców, zadaniem dodatkowym będzie zrealizowanie scenariusza w swojej klasie.


Czekamy na scenariusze w jednej z trzech kategorii tematycznych:

*Współczesne problemy prawa autorskiego. Czy prawo radzi sobie z rozwojem technologii i społeczeństwa sieciowego?
*Gry (komputerowe, choć nie tylko). Czy mogą być nowym atrakcyjnym środowiskiem dla edukacji?
*Dziennikarstwo internetowe. Jak zrozumieć media poprzez ich tworzenie? Jak zmieniły się media i sposób ich tworzenia?

Autorzy najlepszych scenariuszy w każdej kategorii otrzymają nagrody wysokości 1500 zł.

Po zakończeniu konkursu Fundacja Nowe Media odwiedzi zwycięskie szkoły, oferując pomoc przy realizacji lekcji według scenariusza. Sfilmowane lekcje oraz zwycięskie scenariusze zostaną umieszczone na serwisie edukacyjnym e-lekcje oraz posłużą jako materiały szkoleniowe dla innych, chcących uczyć o nowych mediach. Materiały powstałe w ramach konkursu oraz zwycięskie scenariusze będą publikowane na licencjach Creative Commons.

więcej o konkursie Fundacja Nowe Media
Źródło: 45minut.pl/forum/viewtopic.php?t=4894